Книга: Marketing For Dummies, скачать, купить и читать
Автор книги из жанра зарубежная деловая литература, классический маркетинг, управление маркетингом: Gregory Brooks, Ruth Mortimer, Craig Smith, Alexander Hiam
Идентификатор книги: 28316940
Краткое содержание книги: Marketing For Dummies
Marketing is one of the most important aspects in business today, but it’s also highly competitive and complicated, with intricate strategies and methods of delivery to understand and retain. This straight-forward guide leads you through every aspect of marketing. Fully updated to include all the recent marketing trends, including digital marketing and using new media, it’s packed with expert tips on identifying customers, using online resources, satisfying your customer’s needs and boosting your sales. Discover how to: Understand the basics of effective marketing Research customers, competitors and industry Create a compelling marketing strategy Increase consumer awareness Satisfy clients’ needs and boost sales
- Цена книги: 2164.99 руб.
- Купить книгу
- Читать фрагмент
Читаем онлайн отрывок бесплатно в жанре зарубежная деловая литература, классический маркетинг, управление маркетингом из серии . Покупаем, скачиваем, читаем, запоминаем и наслаждаемся лучшими книгами про бизнес.
Платформа MEGGA
Присоединяйтесь к Платформе MEGGA.